środa, 10 lipca 2013

wakacjeeee

cześć kochani :*
mam ochotę skopać sobie tyłek za moje nieregularne wpisy na blogu.. niestety nie mam nawet czasu żeby porządnie zjeść, a o przesiadywaniu przed komputerem już nie wspomnę..

mam za to dla Was duuuużo słońca, które przywiozłam z gorącego Egiptu :) ach, jakie to były wakacje! :)
rejs nilem, nurkowanie, rafa koralowa, drinki z parasolkami, najdziwniejsze miasto świata- Kair, ciepły piasek, cudowne zwierzęta, niezapomniane przeżycia! :)










bikini - esotiq

ciekawa jestem gdzie Wy, byliście lub dopiero wybieracie się na wakacje :)

PRZESYŁAM GORĄCE BUZIAKI ! :)

7 komentarzy:

  1. ależ opalenizna, pozazdrościć :-)
    mam nadzieję, że uda mi się w tym roku też tak ztrzaskać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. z kim bylas? z chlopakiem? Piekne widoki

    OdpowiedzUsuń
  3. och, bardzo chciałabym tam być!

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz idealną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale zazdroszczę pobytu w tak cudnym miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wrzuć wiecej zdjęc... chocby same widoki ale wrzuc cos jeszcze :) Pokaz jaki mieliscie hotel

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Zachęcam także do obserwowania mojego bloga, na pewno znajdziesz coś dla siebie a ja z pewnością się odwdzięczę. :)
Anonimów proszę o podpisywanie się :)