sobota, 10 listopada 2012

kosmetyczne nowości

cały czas trwają poszukiwania podkładu idealnego, przetestowałam i te tańsze i droższe między innymi (Lirene, Max Factor, Bourjois, Revlon, Rimmel, Vichy) obecnie używam Astor Skin Match



kilka słów ode mnie na temat tego produktu:
+podkład rzeczywiście dopasowuje się do koloru naszej cery,
+dość dobrze kryje (dodatkowo nakładam korektor),
+posiada SPF 20,
+ma lekką konsystencję,
+nie tworzy efektu maski,
+posiada pompkę, która ułatwia aplikację,

-trochę sztuczny zapach,
-trzeba robić poprawki w ciągu dnia,
-jak już wcześniej wspomniałam słabo kryje, nie polecam dla osób z silnym trądzikiem.

opakowanie 30 ml, cena około 50zł

kupiłam go ze względu na próbkę, którą wcześniej przetestowałam. wydawał się być całkiem przyjemny i dobrze kryjący jednak mam wrażenie, że próbki sprawdzają się lepiej na przykład próbki perfum są bardziej trwałe (przynajmniej w moim przekonaniu)

podsumowując wady i zalety myślę, że kupię kolejne opakowanie, cena jest trochę nieadekwatna do jakości  podkładu ale myślę, że warto go przetestować












sobota przy dobrym filmie i winie a dziś odpoczywam w łóżku :)




lots of love :*

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Zachęcam także do obserwowania mojego bloga, na pewno znajdziesz coś dla siebie a ja z pewnością się odwdzięczę. :)
Anonimów proszę o podpisywanie się :)