wtorek, 14 sierpnia 2012

ciasteczka francuskie

Szybkie, proste, dla kuchennych amatorów czyli coś dla mnie. :P

Składniki:
ciasto francuskie
czekolada
jajko










Pieczemy w 220 stopniach około 25 min aż nasze ciasteczka się zarumienią. :)

Możemy nafaszerować je dosłownie wszystkim. Parówki, mięso, powidła, czekolada, budyń, owoce, dlatego ciasto francuskie warto mieć pod ręką żeby szybko wyczarować coś pysznego. :)

Ciasto francuskie 3zł, czekolada 3,50zł smak kruchych ciasteczek i rozpływającej się czekolady- bezcenne. :)


8 komentarzy:

  1. wygladaja pysznie!
    idealne do kawki ... kawka jest, czekolada jest...tylko do biedronki daleko po ciasto;-)
    ale na pewno sie skuszę
    pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają smakowicie :) Czekolada w środku to bardzo dobry wybór :D Muszę spróbować tych ciasteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a gdzie kupiłaś ciasto francuskie za 3zł?:) z czekoladą muszą być przepyszne, ja robiłam z jabłkami i było super

    OdpowiedzUsuń
  4. U wygląda smakowicie :D Ja na razie jestem na ciasteczkowym odwyku :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Zachęcam także do obserwowania mojego bloga, na pewno znajdziesz coś dla siebie a ja z pewnością się odwdzięczę. :)
Anonimów proszę o podpisywanie się :)