wtorek, 17 lipca 2012

co nowego w mojej szafie








sukienka ma seledynowo neonowy kolor ale niestety zdjęcie nie oddaje tego efektu :)

ostatnio zbyt dużo kupuję... muszę to ograniczyć hehe :) miałam zamiar wrócić do domu z jeszcze jedną parą bucików ale na szczęście się wstrzymałam bo kilkanaście par na lato zdecydowanie wystarczy :)

i poniżej tusz zakupiony całkiem przypadkowo dziś w rossmannie- robiąc makijaż zapomniałam pomalować rzęs haha nie wiem zupełnie jak to się stało ale tak wyszłam z domu, dopiero w samochodzie zorientowałam się, że czegoś mi brakuje, dlatego zaraz po wejściu do centrum handlowego pobiegłam do rossmanna i kupiłam tusz z MISS SPORTY i szczerze mówiąc jestem bardzo zadowolona, ma dużą szczoteczkę a takie właśnie lubię, konsystencja też dobra, jedynym minusem jest to, że tylko wydłuża rzęsy ale nie pogrubia





4 komentarze:

  1. Lato sprzyja zakupom ale nie naszemu portfelowi :D

    PS>Dopiero zaczynam, dlatego zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodenki są prześliczne ! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Zachęcam także do obserwowania mojego bloga, na pewno znajdziesz coś dla siebie a ja z pewnością się odwdzięczę. :)
Anonimów proszę o podpisywanie się :)