czwartek, 31 maja 2012

love

******************************************************************************************************************


otworzyłam dzisiaj swój pamiętnik na pewnej myśli z września 2011 :)



"ilu ludzi potrafi sprawić, że czujesz się wyjątkowy?
kto nie patrzy czy jesteś
biedny czy bogaty
nudny czy zabawny
głupi czy mądry
ładny czy brzydki.
ilu ludzi jest z Tobą kiedy tego potrzebujesz?
kto najlepiej potrafi Cię wysłuchać?
kto da Ci tyle ciepła i miłości?
kto będzie Cię kochać mimo tego, że codziennie popełniasz jakieś błędy, że robisz coś głupiego..
nawet jeśli zrobisz mu krzywdę on zawsze Ci wybaczy..
znasz kogoś takiego?
ja znalazłam ale niestety nie ma go już ze mną.."


refleksje
dobrej nocy wszystkim :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Zachęcam także do obserwowania mojego bloga, na pewno znajdziesz coś dla siebie a ja z pewnością się odwdzięczę. :)
Anonimów proszę o podpisywanie się :)