sobota, 18 lutego 2012

Zgrany duet

Firma Vichy jest dobrze znana więc pewnie wiele z Was słyszało o kosmetykach, które chciałabym Wam dzisiaj pokazać, a jeśli jeszcze ich nie znacie to koniecznie musicie je wypróbować. Być może Wasza cera pokocha je tak jak moja i nie będziecie się już z nimi rozstawać! :)

Żel głęboko oczyszczający oraz krem nawilżający o długotrwałym działaniu matującym z Vichy- to mój numer jeden w codziennej pielęgnacji twarzy. Używałam naprawdę mnóstwo kosmetyków o podobnym działaniu ale żadne nie były tak skuteczne jak ten duet.


Żel usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum, odblokowuje pory. Co więcej nie zawiera mydła i jest hypoalergiczny za co cenię go jeszcze bardziej. Po użyciu skóra staje się świeża, gładka i czysta. Bardzo ładnie pachnie a jego konsystencja sprawia, że posłuży nam przez długi okres gdyż jest niesamowicie wydajny. Wystarczy odrobina by oczyścić naszą twarz. Po dłuższym stosowaniu widać efekty- pory są zwężone, skóra się nie błyszczy, jest matowa i przede wszystkim poprawia nam się jej kondycja, znikają liczne niedoskonałości. Jest dostępny w opakowaniu 200ml, z pompką.

Jeśli chodzi o krem to w 100% spełnia swoje zadanie. Matuje cerę i dobrze ją nawilża. Sprawdza się szczególnie dobrze w okresie letnim. Posiada filtr ochronny 15. Jest dostępny w opakowaniu 30 ml.


Stosowanie tych dwóch kosmetyków jednocześnie daje super efekty! :)




Buziaki!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Zachęcam także do obserwowania mojego bloga, na pewno znajdziesz coś dla siebie a ja z pewnością się odwdzięczę. :)
Anonimów proszę o podpisywanie się :)